Prekės ženklo auditas – tarsi kompasas, padedantis jūsų verslo rinkodarą nukreipti tinkama linkme.
Pateikiame rekomendacijas
Visapusiškas prekės ženklo auditas nutiesia kelią strateginiam planui, kuris garantuoja tolesnių rinkodaros sprendimų ir prekinio ženklo tikslų darną, gilina ryšį su tiksline auditorija.
Aiškiai apibrėžtos tobulintinos sritys, išgrynintos neišnaudotos galimybės – jūsų raktas į sėkmingą prekės ženklo rinkodarą.
Kruopščiai įvertinus jūsų prekės ženklą: stipriąsias, silpnąsias puses ir konkurencinę aplinką, prekės ženklo auditas atskleidžia vertingų įžvalgų, būtinų strateginiams sprendimams priimti.
Pagrindinės audito dalys:
Komunikacijos kanalų apžvalga ir jų efektyvumo įvertinimas
Pagrindinių konkurentų analizė
Rinkodaros veiksmų analizė
Rinkos ir vartotojų įpročių auditas
Prekės ženklo komunikacijos tęstinumas
Prekės ženklo, dizaino ir žinutės aktualumas tiksliniams vartotojams
Papildomai: detalus internetinės parduotuvės įvertinimas
Socialinių tinklų analizė
Internetinio puslapio įvertinimas
Pridėtinių verčių nustatymas