audit /ˈɔːdɪt/ noun - conduct an official inspection of a company, brand or processes

Objektyvus procesas / priežastingumas / efektyvumas

#auditas #konkurentai #pridėtinėsvertės #išskirtinumas

A U D I T A S

Prekės ženklo auditas

Prekės ženklo auditas – tarsi kompasas, padedantis jūsų verslo rinkodarą nukreipti tinkama linkme.

Pateikiame rekomendacijas

Visapusiškas prekės ženklo auditas nutiesia kelią strateginiam planui, kuris garantuoja tolesnių rinkodaros sprendimų ir prekinio ženklo tikslų darną, gilina ryšį su tiksline auditorija.

Aiškiai apibrėžtos tobulintinos sritys, išgrynintos neišnaudotos galimybės – jūsų raktas į sėkmingą prekės ženklo rinkodarą.

Kruopščiai įvertinus jūsų prekės ženklą: stipriąsias, silpnąsias puses ir konkurencinę aplinką, prekės ženklo auditas atskleidžia vertingų įžvalgų, būtinų strateginiams sprendimams priimti.

Pagrindinės audito dalys:

Komunikacijos kanalų apžvalga ir jų efektyvumo įvertinimas

Pagrindinių konkurentų analizė

Rinkodaros veiksmų analizė

Rinkos ir vartotojų įpročių auditas

Prekės ženklo komunikacijos tęstinumas

Prekės ženklo, dizaino ir žinutės aktualumas tiksliniams vartotojams

Papildomai: detalus internetinės parduotuvės įvertinimas

Socialinių tinklų analizė

Internetinio puslapio įvertinimas

Pridėtinių verčių nustatymas

Domina prekės ženklo auditas?

Partneriai